Kan het zo mogelijk nog rustiger? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Weel - WaarBenJij.nu Kan het zo mogelijk nog rustiger? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Weel - WaarBenJij.nu

Kan het zo mogelijk nog rustiger?

Door: Femke Weel

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Oktober 2016 | Spanje, Madrid

Nou, toen ik zei dat ik het vorige week rustig had.... Nou deze week was het zo mogelijk nog rustiger. Dus vandaar dat ik nu maar even tijdens mijn werk (ssst) mijn verslagje schrijf. Ik hoop maar dat ik snel nog een vertaling of ander groot project krijg waar ik me mee bezig kan houden, want anders weet ik niet hoe ik deze dag ga overleven, of de aankomende weken. Mn drukste dag was gister, toen ik wel te verstaan drie kleine (inieminie) vertalingen voorgeschoteld kreeg, die je natuurlijk ook binnen de korste keren af hebt. Ze zeiden dat het in oktober wat drukker werd qua vertalingen, nou ik merk er vrij weinig van..... En het nieuws lezen en je verslag bijwerken gaat op een gegeven moment ook vervelen..... Gelukkig heb ik altijd de avonden nog om bij te komen van al het harde werken:P

Ik ben wel op het idee gekomen om misschien na mijn studie (toekomstplannen enzo) een master te gaan doen in Nieuw-Zeeland. I know right, klinkt hartstikke absurd en onbetaalbaar, onrealistisch en weet ik wat, maar het is een land dat al jaren op nummer een staat op mijn to visit-lijstje, en aangezien ik het gevoel heb dat ik nog lang niet klaar ben met leren, waarom dit niet doen in Nieuw-Zeeland. Het is vooralsnog alleen nog maar een droom, een droom die waarschijnlijk te onrealistisch is om ooit uit te komen, maar hey, dromen zijn er om gerealiseerd te worden. Laten we eerst maar eens deze studie afronden voordat we verder gaan kijken dan dat.

Ik zou willen dat ik op dit moment iets leukers te melden had, wilde plannen in het weekend enzo, maar zelfs dat heb ik tot nu toe niet, dus ik denk dat ik het dan hierbij laat, misschien dat ik volgende week iets spannenders te melden heb... Volgende week wordt gelukkig een korter weekje dan normaal, want woensdag 12 oktober is het ´Día de la Hispanidad´, ofwel de nationale Spaanse feestdag, dus dit betekent dat ik dan een vrije dag heb! Dat wordt genieten!;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Hoi iedereen! Mijn naam is Femke, 24 jaar oud en ik kom uit Nederland. Ik ga stagelopen in Madrid vanaf 29 augustus 2016 t/m 27 januari 2017 en daarom ga ik een blog bijhouden. Ik nodig iedereen uit mijn verhaal te komen lezen.

Actief sinds 17 Aug. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 7016

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 29 Januari 2017

Mijn eerste langdurig verblijf in Madrid

Landen bezocht: