Ok nu toch echt het laaste bericht vanuit Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Weel - WaarBenJij.nu Ok nu toch echt het laaste bericht vanuit Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Femke Weel - WaarBenJij.nu

Ok nu toch echt het laaste bericht vanuit Madrid

Door: Femke Weel

Blijf op de hoogte en volg Femke

27 Januari 2017 | Spanje, Madrid

We zijn alweer aangekomen op mijn laaste werkdag hier in Madrid. Dit zal helaas niet een heel lang bericht worden aangezien ik niet veel meer heb om over te schrijven. Nog twee uur en dan zit mijn stage in Madrid er definitief op.

Hoe ik terugkijk op deze ervaring? Nou een ding kan ik met zekerheid zeggen: ik heb hier enorm veel geleerd. Zowel op stage als daarbuiten. Ook heb ik dingen geleerd waarvan ik in eerste instantie niet had verwacht dat ik ze zou leren. Ik heb goeie momenten gekend, helaas ook slechte, maar die horen er allemaal bij en hebben ertoe bijgedragen dat ik realistischer in mijn schoenen sta dan bij aanvang van mijn stage.

Ik verlaat Madrid met een goed gevoel, ookal is deze gemixt. Ik ben blij om naar huis te gaan, maar ook verdrietig om een plek te verlaten die me naar het hart staat. Ik heb vrienden gemaakt voor het leven, en dat is iets waar ik altijd dankbaar voor zal zijn. Zij zijn namelijk diegenen die ervoor hebben gezorgd dat mijn stageperiode een onvergetelijke ervaring werd.

Morgen nog een volle dag, die waarschijnlijk in het teken gaat staan van poetsen en inpakken, en dan zondag definitief op de terugweg, terug naar huis.

Aan eenieder die mijn blog heeft gevolgd, dank jullie wel, en ik hoop dat er nog meer reizen in het vooruitzicht zitten waarover ik kan gaan schrijven.

Maar voor nu, ¡tot ziens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Hoi iedereen! Mijn naam is Femke, 24 jaar oud en ik kom uit Nederland. Ik ga stagelopen in Madrid vanaf 29 augustus 2016 t/m 27 januari 2017 en daarom ga ik een blog bijhouden. Ik nodig iedereen uit mijn verhaal te komen lezen.

Actief sinds 17 Aug. 2016
Verslag gelezen: 834
Totaal aantal bezoekers 6998

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 29 Januari 2017

Mijn eerste langdurig verblijf in Madrid

Landen bezocht: